Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένα

Καρκίνος του μαστού με τα δικά μου μάτια...

Ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να αποτελεί ΤΑΜΠΟΥ . Στις μέρες μας ,ο καρκινος του μαστου ειναι σαν μια ιωση, πολυ συχνος αλλα και σχεδον 100% ιασιμος αν διαγνωστει στο αρχικο του σταδιο.Ο καρκινος δεν κανει εξαιρεσεις , δεν κοιταει ουτε ηλικια ,ουτε κληρονομικοτητα.Οπως δεν εξαίρεσε και εμενα! Ετσι στα 32 μου χρονια διαγνωστικα με καρκινο του μαστου . Σοκαριζεσαι στο ακουσμα ειναι η αληθεια ,αλλα βγαινει μια εσωτερικη δυναμη που ουτε ο ιδιος πιστευεις! Παρολο τις δυσκολιες που αντιμετωπισα απο τις θεραπειες για μενα ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ηταν δασκαλος.Μου διδαξε οτι η ζωη ειναι ομορφες στιγμες και δεν πρεπει να τις χανουμε!Μου διδαξε να δω τα πραγματα με αλλη ματια....να αλλαξω τροπο σκεψης....να αλλαξω τροπο ζωης...Σιγουρα δεν γινεται απο την μια στιγμη στην αλλη αλλα μπορουμε να την κανουμε καλυτερη! Δεν ειναι τυχαιο που στην Αμερικη λενε '' The gift of cancer''  το δωρο του καρκινου ....Εγω ετσι το ειδα...ενα καμπανακι για μια καλυτερη ζωη χωρις αγχος... Μπορει να μ

Χειροποιητα Κοσμηματα-Handmade Jewellery

Σημερα ολη την ημερα σχεδον εκλεβα χρονο απο τις υποχρεωσεις μου και δημιουργουσα χειροποιητα κοσμηματα.

Σας τα παρουσιαζω λοιπον.

Οποια ενδιαφερεται μπορει να μου στειλει ενα email για περαιτερω πληροφοριες!


















αυτα προς το παρον.

Πως σας φαινονται?



                                                                          

Σχόλια

  1. όλα είναι πολύ ωραία. Αυτό με την καρδούλα μου αρέσει περισσότερο απ`όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα!!Συγχαρητήρια Νένα!!!!Αλλά και η φωτογράφιση -παρουσίαση με εξέπληξε και με ενθουσίασε!!!μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευαγγελια μου,σε ευχαριστω.και εμενα αυτο με ενθουσιασε,αλλωστε το εκανα ετσι οπως το φανταζομουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi μου σε ευχαριστω και εσενα!Θελω τα ομορφα να αναδεικνυονται ομορφοτερα!Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ' αρχήν ευχαριστούμε που πέρασες και μας ευχήθηκες.
    Κατά δεύτερον είναι πολύ όμορφα τα δημιουργήματά σου και ευχαριστούμε για την δημιουργική προτροπή που είναι συνεχής και το αποτέλεσμα ευεργετικότατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστω Αστρο-Συμμοριτες,θεωρω τους blogοφιλους οικογενεια και μου αρεσει να μοιραζομαι πραγματα!

    Ευχαριστω και εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλενάδα πολύ όμορφα αυτά που έκανες.Ειδικά αυτό με την καρδούλα είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!ΒΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειάσου Νένα. Μου αρέσει ο συνδυασμός χάντρας και μετάλου. Σου προωθώ μια διεύθυνση όπου θα μπορείς να βρεις χρησιμες χειροτεχνίες, άτομα σαν εσένα σίγουρα να τις αξιοποιήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. sorry κάτι μου ξέφυγε..http://www.marthastewart.com/photogallery/clip-art-glitter-projects

    http://www.marthastewart.com/glitter-painting

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωνσταντινα μου ευχαριστω,εριξα μια ματια στην διευθυνση που μου εβαλες..εχει ωραια πραγματακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα φιλενάδα. Πολύ όμορφη η δουλειά σου. Ζηλεύω αφάνταστα γιατί όλοι λίγο πολύ κάτι φτιάχνετε και εγώ έχω τελματώσει λόγω εργασίας.
    Που θα πάει όμως.Θα περάσει και τότε θα επανέλθω δριμύτερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις