Πλέξιμο με βελονάκι

ε ειπα να το μαθω και αυτο!Μου εδειξε κατι λιγα η μαμα μου,ειδα και μερικα στο ιντερνετ και ξεκινησα να κανω ενα σκουφοκαπελακι για την μικρη μου ζουζουνα..βασικα για μενα το ηθελα αλλα πηγαινει τοσο πολυ στην μικρη μου και ετσι της το χαρισα!χαχαχα!

Σας το παρουσιαζω,απλα θελω να προσθεσω στην κορυφη και φουντιτσα και μερικα λουλουδακια στο πλαι!
ααα εβαλα μπροστα και για ενα κασκολακι!!αυτο το βρισκω πιο ευκολο!!!

οριστε το μοντελο Χριστιαννα!







εκανα τελικα 2 λουλουδακια και προσθεσα στο σκουφοκαπελο.εβαλα μαυρο γιατι μου αρεσει πολυ η αντιθεση με το μωβ!
Το μοντελο μες στην τρελη χαρα!





                                                            

5 σχόλια:

Joanna Lamprou είπε...

Ωραίο το σκουφάκι αλλά και το μοντέλο σκίζει!

Demi είπε...

Φτου φτου μην την ματιάσω......
Κούκλα η κόρη σου....σαν την μανούλα της!!!!
Αλλά και το σκουφάκι ειναι πολύ ωραίο!!μπράβο!

Νένα είπε...

κοριτσια σας ευχαριστω πολυ ,να ειστε παντα καλα!

Σοφία είπε...

Νενακι θα μου πεις κι εμενα που να βρω οδηγιες (αν ηταν στα ελληνικα ακομη καλυτερα) για πλεκτα???

Νένα είπε...

Σοφια μου,εχει στο ιντερνετ παρα πολλες οδηγιες αλλα σε αγγλικα τα περισσοτερα,απο ελληνικα εχει παρει το ματι μου στο ftiaxto.gr .η αληθεια ειναι οτι πρεπει να εχεις και καποιον κοντα να σου κανει την αρχη,αλλα ολα γινονται!
Μακαρι να ειμασταν κοντα να σου εδειχνα,οτι εμαθα και εγω!

Δημοσίευση σχολίου