Κοριτσια τις ιδεες σας!!!!

Καλησπερα!

Λοιπον την ερχομενη Κυριακη ειναι η γιορτη των Ταξιαρχων Μιχαηλ και Γαβριηλ.Εκεινη την ημερα εχει την ονομαστικη της εορτη μια φιλη μου και μας ειπαν οτι θα μας κανουν το τραπεζι εξω.

Ετσι σκεφτομαι τι δωρο να της κανω και εδω θελω την βοηθεια σας.
Τι μου προτεινετε?Θα εκτιμουσε κατι χειροποιητο ή οχι?

Να συμπληρωσω οτι τελευταια αρχισα να κανω κοσμηματα (κολιε-βραχιολι) με την τεχνικη yo-yo και εχω ενθουσιαστει.

Εσεις τι λετε?Αναμενω απαντησεις σας!



                                                                

5 σχόλια:

Σοφία είπε...

Νομιζω πως αφου ασχολεισαι, ενα χειροποιητο κοσμημα θα ηταν ο,τι πρεπει.Εμενα τουλαχιστον θα με ξετρελαινε!Αλλα βαλε και καμια φωτο με τα κοσμηματα που εχεις φτιαξει!

Konstantina είπε...

Γειάσου Νένα.Ισως μια agenda για το 2010 με χειροποίητο εξώφυλλο φτιαγμένο από σένα. Το θέμα διάλεξέτο εσύ αφού είναι φίλη σου και ξέρεις τί θα της άρεσε. Θα σε θυμάται όλο το χρόνο!!

Νένα είπε...

Τελικα κατεληξα να κανω ενα βραχιολι και ενα κολιε,δεν τα εχω ακομη τελειωσει.μολις τα ολοκληρωσω θα αναρτησω φωτο να μου πειτε την γνωμη σας.

Κωνσταντινα κ η agenda ειναι μια καλη επιλογη πιστευω αλλα δεν ειχα εμπνευση στο εξωφυλλο!Θα το προσπαθησω να το κανω καποια αλλη σιγμη!

Konstantina είπε...

Γειάσου Νένα. Εχεις ασχοληθεί ποτέ με το φτιάξιμο κεριών? έχω πολλά υπολείμματα και ελπίζω να μπορώ να τα αξιοποιήσω. Καμιά ιδέα?

Νένα είπε...

ελα Κωνσταντινα μου!Παλια ειχα κανει καποια κερια απλα μη φανταστεις κατι ιδιαιτερο,αλλα η διαδικασια με κουραζε(γιατι μετα ειχε και πλυσιμο!!!)και ετσι τα παρατησα..τι ακριβως θελεις να κανεις?αν θελεις στειλε μου ενα email να τα πουμε καλυτερα!

Δημοσίευση σχολίου