Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένα

Καρκίνος του μαστού με τα δικά μου μάτια...

Ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να αποτελεί ΤΑΜΠΟΥ . Στις μέρες μας ,ο καρκινος του μαστου ειναι σαν μια ιωση, πολυ συχνος αλλα και σχεδον 100% ιασιμος αν διαγνωστει στο αρχικο του σταδιο.Ο καρκινος δεν κανει εξαιρεσεις , δεν κοιταει ουτε ηλικια ,ουτε κληρονομικοτητα.Οπως δεν εξαίρεσε και εμενα! Ετσι στα 32 μου χρονια διαγνωστικα με καρκινο του μαστου . Σοκαριζεσαι στο ακουσμα ειναι η αληθεια ,αλλα βγαινει μια εσωτερικη δυναμη που ουτε ο ιδιος πιστευεις! Παρολο τις δυσκολιες που αντιμετωπισα απο τις θεραπειες για μενα ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ηταν δασκαλος.Μου διδαξε οτι η ζωη ειναι ομορφες στιγμες και δεν πρεπει να τις χανουμε!Μου διδαξε να δω τα πραγματα με αλλη ματια....να αλλαξω τροπο σκεψης....να αλλαξω τροπο ζωης...Σιγουρα δεν γινεται απο την μια στιγμη στην αλλη αλλα μπορουμε να την κανουμε καλυτερη! Δεν ειναι τυχαιο που στην Αμερικη λενε '' The gift of cancer''  το δωρο του καρκινου ....Εγω ετσι το ειδα...ενα καμπανακι για μια καλυτερη ζωη χωρις αγχος... Μπορει να μ

O Γάμος μου!!!

Οπως σας ειχα πει,με αφορμη τον γαμο της γειτονισσας μου αναπολησα και εγω τον δικο μου!

Το Σαββατο λοιπον 15-09-2007 μια ημερα πριν της εκλογες εμεις ειχαμε χαρες και πανηγυρια!
Βασικα απο την αρχη της εβδομαδας ειχαμε μπει στο κλιμα!Δεν ειχα καθολου αγχος και χαιρομουν την καθε στιγμη.
Ημουν ενθουσιασμενη καθε φορα που εκανα προβα το νυφικο!Το ειχα διαλεξει με την πρωτη ,με ειχε εντυπωσιασει.Παπουτσι ειχα δυσκολευτει λιγο να βρω..Βρηκα ομως τελευταια εβδομαδα και ηταν σουπερ.
Την πεμπτη πριν το γαμο,ειχαμε το στρωσιμο του κρεβατιου!Ειχα καλεσει συγγενεις και φιλους,μαζευτηκαμε περιπου 50 ατομα!Πρωτογνωρες εμπειριες!ααα μου ριξανε και στο κρεβατι τον μικρο μου αδερφο αλλα επεσε και η ανιψια μου με μια μικρη καθυστερηση.αυτο μου το κανανε απο το σοι του αντρα μου για να κανω αγορι!!!Τους την εφερα ομως και εκανα εναν κοριτσαρο!Αφηστε που δεν τα πολυπιστευω κι ολας ολα αυτα!
Απο εκεινη την ημερα ειχα συνηθισει,τα τυπικα,αντε με το καλο, να κανω χειραψιες και σταυροφιληματα και ολα τα συναφι..αααα να εχω και ενα χαμογελο λες και καρφιτσωμενο επανω μου!
Την επομενη ημερα παρασκευη,επρεπε να παει ο καθενας στο χωριο του!!!!Μου φαινοταν λιγο παραξενο γιατι απο την αρχη της γνωριμιας με τον αντρα μου μενουμε μαζι..Ε τι να εκανα ,το πηρα κ αυτο αποφαση και πηγα στο χωριο μου!!!

Το βραδυ στο χωριο μου ειχαμε γλεντι!Κλεισαμε τον δρομο,βαλαμε τραπεζια,ορχηστρα και περιμεναμε τους καλεσμενους!Επισης περιμεναμε και το νυφικο!!

Γυρω στις 10 το βραδυ φερανε το νυφικο και το χορεψαμε!!Μου εφεραν και ενα δισκο με φαγητα,αλλα ουτε τα ειχα πλησιασει.κατι σημαιναν τα συγκεκριμενα αλλα μου διαφευγει τι ακριβως!!

Το παρτι μας κρατησε μεχρι της 3 τα ξημερωματα,δηλ εγω εκατσα μεχρι εκεινη την ωρα,δεν αντεχα αλλο.Πηγα λοιπον για υπνο ωστε την επομενη μερα να ημουν φρεσκια και χαλαρη!

Η μεγαλη μερα εφτασε!

Σηκωθηκα με μεγαλη χαρα,εφαγα το πρωινο μου και περιμενα την κομμωτρια η οποια θα με εβαφε κιολας!
Πριν τελειωσουμε με το μκιγιαζ ηρθαν οι φωτογραφοι!και να οι φωτογραφιες!αλλο που δεν ηθελα!χαχα

Γυρω στις 6.30 ηρθαν οι κουμπαροι μου να με παραλαβουν!!Βεβαια δεν ημουν ετοιμη!
Εγινε το σκηνικο με το παπουτσι και τον κουμπαρο μου,εκανα την εξοδο μου απο το πατρικο μου ,χορεψαμε και μπηκαμε στα αυτοκινητα για την εκκλησια.

Ο γαμος ηταν στις 7.30 και εμεις φτασαμε 8 και κατι!!!

Αξεχαστες στιγμες!


εδω ειμαστε στο στρωσιμο του κρεβατιου!




εδω ο κουμπαρος που μου εβαλε το πεδιλο








εδω με συνοδευει ο μπαμπακας μου στην εκκλησια




εδω πριν κατεβω απο το αυτοκινητο στην εκκλησια
















οι φωτο ελπιζω να φαινονται καλα,γιατι ειναι τραβηγμενες απο το αλμπουμ.



                                                         

Σχόλια

  1. Νένα μου καλησπέρα!!!
    πολύ όμορφες φωτό!!
    και εσύ μια κούκλα!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο ζευγάρι! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι! Νένα μου είσαι κουκλάρα! φτου σκόρδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστω κοριτσακια μου πολυ πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νένα γειά σου,
    υπέροχες οι φωτογραφίες του γαμου σας!!!σας ευχομαι να ειστε παντα αγαπημενοι και να χαιρεστε την οικογενειά σας!!!

    (έχουμε κατι κοινό:παντρευτηκαμε την ίδια χρονια το 1997)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi μου καταρχην σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!και εσυ να χαιρεσαι την οικογενεια σου!
    Το κοινο με τους γαμους μας ειναι οτι παντρευτηκατε κ εσεις 15-09 ?αλλα αλλη χρονολογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια και είδα την ερώτηση να απαντήσω,εμεις παντρευτηκαμε την ίδια χρονιά το 1997 αλλά 28 ιουνίου!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παλι με εχεις μπερδεψει demi !!!Μα δε μπορω να καταλαβω πως εχουμε κοινο την χρονολογια του γαμου μας,εφοσον εσυ παντρευτηκες το 1997 και εγω το 2007????

    Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νένα μου γειά σου. Είσαι κουκλάρα πάντως στις φωτογραφίες σου και πολύ ταιριαστό ζευγάρι με τον σύζυγο σου. Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου και από τι διάβασα περιμένεις κι άλλο. Πόσο μηνών είσαι τώρα; Κοντά κοντά είναι καλύτερα λένε. Οι δημιουργίες είναι πολύ όμορφες και έχεις τρομερό ταλέντο πάντως. Θέλω να σου πω ότι όσο σε βλέπω μοιάζουμε πολύ στα χαρακτηριστικά τους προσώπου μας, στη μελαχρινάδα μας, στο σουλούπι. Είναι απίστευτο πόσο! Το έδειξα και στον άντρα μου και συμφώνησε. Απίστευτο μου είπε. Φιλάκια πολλά και συνέχισε έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρενακι καλως ηρθες και σε ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!!!
    Τωρα ειμαι στον 3ο μηνα!Τωρα το ποσο καλυτερα θα ναι θα δειξει οταν γεννησω!χαχα

    Λοιπον θα μου στειλεις φωτο στο email μου oikod@hotmail.com για να σε δω ετσι!!!!Λες να εχω σωσια?η εσυ?Θα περιμενω!!!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις