Μπομπονιερα-Προσκλητηριο

Με αφορμη τον γάμο της γειτονισσας μου την Κυριακη που μας περασε αναπολησα και εγω τον δικο μου!Ειχαμε περασει τοσο τελεια που πραγματικα θα ηθελα να το ξαναζησω!Αχ παλιες καλες στιγμες....

Ετσι εβγαλα απο την βιτρινα τις χειροποιητες μπομπονιερες και προσκλητηρια που ειχα κανει για να τα μοιραστω μαζι σας.

Η αληθεια ειναι οτι για ενα διαστημα ειχα χαζεψει αφου εφτιαχνα εφτιαχνα και τελειωμο δεν ειχαν αλλα ολοι ειχαν να λενε!!
Στο συνολο εκανα 600 προσκλητηρια και 1000 μπομπονιερες!!!



Προσεχως θα σας βαλω και μερικες φωτο απο το γαμο μου!


                                                                 

5 σχόλια:

erifili είπε...

Φιλενάδα,να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι, να ζήσετε να γεράσετε σαν τα ψηλά βουνά, και να χαίρεστε και το αστεράκι σας. Σου το έχω πεί πάλι, και θα σου το ξαναπώ. Επειδή το μήλο πέφτει κάτω από την μηλιά, η Χριστιάννα θα σε ξεπεράσει στο ταλέντο. Απο τώρα γυαλίζουν τα μάτια της.
Και να θυμάσαι: οι αναμνήσεις γίνονται γλυκυτερες όσο περνά ο χρόνος. Φιλάκια

Σοφία είπε...

Νενα καταπληκτικα!!!Δεν εχω λογια...

my craft and art creations είπε...

καλά Νενά μου ζωγράφισες βλέπω πάλι τι πρόσκλήσεις΄είναι αυτές??
τέλειες!!!
Μπ΄ραβο σου κοπέλα μου να είσται πάντα γεροί και ευτιχισμένοι!!
άντε και με ένα δεύτερο μωράκι σου εύχομαι!!

Νένα είπε...

Μεσα απο την ψυχη μου πραγματικα σας ευχαριστω.χαιρομαι ιδιαιτερα που σας εχω εστω και ετσι φιλες!

Χρυσοθεμη οσο για το δευτερο μωρακι...ειναι στην προσπαθεια να πω?καθοδον να πω? θα δειξει!!!!

Demi είπε...

Μπραβο για την υπομονη να φτιαξεις τόσες μπομπονιερες και φυσικα πανεμορφες!!!!και τα προσκλητηρια μοναδικά !!!!ωραιος συνδιασμος!!!

Δημοσίευση σχολίου