Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιλεγμένα

Καρκίνος του μαστού με τα δικά μου μάτια...

Ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να αποτελεί ΤΑΜΠΟΥ . Στις μέρες μας ,ο καρκινος του μαστου ειναι σαν μια ιωση, πολυ συχνος αλλα και σχεδον 100% ιασιμος αν διαγνωστει στο αρχικο του σταδιο.Ο καρκινος δεν κανει εξαιρεσεις , δεν κοιταει ουτε ηλικια ,ουτε κληρονομικοτητα.Οπως δεν εξαίρεσε και εμενα! Ετσι στα 32 μου χρονια διαγνωστικα με καρκινο του μαστου . Σοκαριζεσαι στο ακουσμα ειναι η αληθεια ,αλλα βγαινει μια εσωτερικη δυναμη που ουτε ο ιδιος πιστευεις! Παρολο τις δυσκολιες που αντιμετωπισα απο τις θεραπειες για μενα ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ηταν δασκαλος.Μου διδαξε οτι η ζωη ειναι ομορφες στιγμες και δεν πρεπει να τις χανουμε!Μου διδαξε να δω τα πραγματα με αλλη ματια....να αλλαξω τροπο σκεψης....να αλλαξω τροπο ζωης...Σιγουρα δεν γινεται απο την μια στιγμη στην αλλη αλλα μπορουμε να την κανουμε καλυτερη! Δεν ειναι τυχαιο που στην Αμερικη λενε '' The gift of cancer''  το δωρο του καρκινου ....Εγω ετσι το ειδα...ενα καμπανακι για μια καλυτερη ζωη χωρις αγχος... Μπορει να μ

Ετοιμασιες για τα γενεθλια της Χριστιαννας!

Επειδη τα γενεθλια της μικρης μου πλησιαζουν ,σκεφτομουν καιρο τι θα μπορουσα να κανω απο αποψης δωρο-αναμνηστικο για τα παιδακια ωστε να τους μεινει.Ετσι κατεληξα στα εξης:
Να κανω πουγκακι απο τσοχα,να το κοψω στις διαστασεις που θελω και να το ραψω,και επισης να ραψω πανω την γατουλα hello kitty που μου αρεσει πολυ.Ενα δειγματακι ειναι ετοιμο,θα γινει σε διαφορα χρωμματα.

επισης αρχισα να φτιαχνω και τα μαγνητακια hello kitty απο fimo,οπως βλεπετε παραπανω.Σε αυτη την φωτο το εχω περασει και βερνικι και ηδη διακοσμει το ψυγειο μου!!
Πως σας φαινονται?

Σχόλια

  1. Νένα μου καλησπέρα!! τί ωραια που είναι τα τσαντάκια με την hello kitty super!! τα μαγνητάκια πως τα έκανες? λές με fimo? εγώ όσες φορές το δοκίμασα αυτό το αποτέλεσμα ήταν μια αποτυχία.. έχεις κάποιο μυστικό η κάτι που κάνεις και βγένει τέλειο??
    φιλάκια!
    Χρυσοθέμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκά τα πουγκάκια!!!Σίγουρα θα αρέσουν.Με το καλό τα γενέθλια της Χριστιάννας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια,κανω οτι μπορω και εγω για να αρεσουν στους καλεσμενους αλλα πανω απο ολα τα κανω για την μικρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρυσοθεμη μου ναι με φιμο τα κανω!Οπως πλαθω κουλουρακια ενα πραμα!!!Τα πλαθω τα δινω σχημα με ενα πατρον που εκανα,τα ψηνω και επειτα τα βερνικωνω!Εσενα σε τι δεν πετυχαινουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις