Ετοιμασιες για τα γενεθλια της Χριστιαννας!

Επειδη τα γενεθλια της μικρης μου πλησιαζουν ,σκεφτομουν καιρο τι θα μπορουσα να κανω απο αποψης δωρο-αναμνηστικο για τα παιδακια ωστε να τους μεινει.Ετσι κατεληξα στα εξης:
Να κανω πουγκακι απο τσοχα,να το κοψω στις διαστασεις που θελω και να το ραψω,και επισης να ραψω πανω την γατουλα hello kitty που μου αρεσει πολυ.Ενα δειγματακι ειναι ετοιμο,θα γινει σε διαφορα χρωμματα.

επισης αρχισα να φτιαχνω και τα μαγνητακια hello kitty απο fimo,οπως βλεπετε παραπανω.Σε αυτη την φωτο το εχω περασει και βερνικι και ηδη διακοσμει το ψυγειο μου!!
Πως σας φαινονται?

4 σχόλια:

MY_CRAFT_AND_ART_CREATIONS είπε...

Νένα μου καλησπέρα!! τί ωραια που είναι τα τσαντάκια με την hello kitty super!! τα μαγνητάκια πως τα έκανες? λές με fimo? εγώ όσες φορές το δοκίμασα αυτό το αποτέλεσμα ήταν μια αποτυχία.. έχεις κάποιο μυστικό η κάτι που κάνεις και βγένει τέλειο??
φιλάκια!
Χρυσοθέμη!

Joanna Lamprou είπε...

Πολύ γλυκά τα πουγκάκια!!!Σίγουρα θα αρέσουν.Με το καλό τα γενέθλια της Χριστιάννας.

Νένα είπε...

Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια,κανω οτι μπορω και εγω για να αρεσουν στους καλεσμενους αλλα πανω απο ολα τα κανω για την μικρη μου!

Νένα είπε...

Χρυσοθεμη μου ναι με φιμο τα κανω!Οπως πλαθω κουλουρακια ενα πραμα!!!Τα πλαθω τα δινω σχημα με ενα πατρον που εκανα,τα ψηνω και επειτα τα βερνικωνω!Εσενα σε τι δεν πετυχαινουν?

Δημοσίευση σχολίου