Τα πρώτα γενέθλια της Χριστιάννας!

Επιτέλους καταφέρνω να μπω στο blog και να γραψω!

Την Παρασκευη 25 Σεπτεμβριου η κορη μου εγινε ενος ετους και ειμαι πολυ συγκινημενη.Πριν ενα χρονο θυμαμαι λαχταρουσα την στιγμη που θα την κρατησω στην αγκαλια μου.Μολις ηρθε στον κοσμο και την αγκαλιασα λαχταρουσα καθε φορα που με κοιταζε στα ματια.Τωρα λαχταρω τις φορες που με κοιταζει στα ματια και μου λεει : μαμα.

Συγκινουμε...

Σας παραθετω τα πραγματακια που εκανα για το αστερι μου.

Τα προσκλητηρια -Γλυφιτζουρια (ολο χειροποιητο!)






τα πουγκακια για τα παιδακια του παρτυ.




τα μαγνητακια που εδωσα στις μανουλες!




το μπισκοτολουκουμο που εδωσα στο τελος στους μεγαλους με το ευχαριστηριο καρτελακι!





Χριστιαννα μου θα μαι παντα διπλα σου οτι και να χρειαστεις!
Σαγαπαμε!

6 σχόλια:

MY_CRAFT_AND_ART_CREATIONS είπε...

Νένα μου χρόνια πολλά στην χριστιάννα σου!!
να τα εκατοστήσει ,πολύχρονη!!!
Εύχομαι να είναι πάντα καλότυχη ,γερή,δυνατή και ευτυχισμένη στην ζωή της!!
και αυτά που έκανες φανταστικά!!
και τα προσκλητήρια -γλυφιτζούρια σκέτη γλύκα...
(περιμένουμε οδηγίες πώς τα έκανες..)
και η hello kitty σούπερ!!
Μπράβο σου!!!

erifili είπε...

Νένα μου, καλή σου μέρα. Να τα εκατοστήσει το αστεράκι σου. Σου εύχομαι να είναι καλότυχη και άξια όπως εσύ, πράγμα για το οποίο δεν αμφιβάλλω γιατί το μήλο κατω από την μηλιά θα πέσει. Υπέροχα όλα όσα έφτιαξες.Μπροστά σε εσένα εγώ νομίζω ότι είμαι Η Ασχετη.Να είσαι παντα καλά και να μας καταπλήσσεις με τις δημιουργίες σου.

Νένα είπε...

Χρυσοθεμη μου σε ευχαριστω πολυ.Η αληθεια ειναι οτι τα γλυφιτζουρια αρεσαν πολυ οχι μονο ως εμφανιση αλλα ως γευση!Ασε που μου ζητανε να τους κανω κιαλλα!!!
Λοιπον θα αναρτησω την συνταγη και την διαδικασια συντομα!

Νένα είπε...

Εριφυλη μου σε ευχαριστω,να σαι καλα.Δε εισαι καθολου ασχετη!Μη το ξαναπεις αυτο!!κανεις ωραια πραγματακια!

Joanna Lamprou είπε...

Να τα χιλιάσει η κούκλα σου!!!
Να είναι πάντα γερή και τυχερή.Καταπληκτικά πράγματα έφτιαξες!!! όλα φτιαγμένα με αγάπη... πίστεψε με φαίνεται...Μπράβο σου!!!

Νένα είπε...

Να σαι καλα Ιωάννα μου,σε ευχαριστω!

Δημοσίευση σχολίου