Επανηλθα και προσπαθω να συντονιστω!!

Γεια σας φιλοι μου,

τι κανετε?

Εχω λειψει αρκετο καιρο,με την εγκυμοσυνη,την μικρη μου ζουζουνα,την δουλεια δεν ειχα καθολου χρονο ουτε να μπαινω να γραφω αλλα ουτε να σας διαβαζω..οχι οτι τωρα μου περισσεψε χρονος ,μιας και φτανω στο αποκορυφωμα της εγκυμοσυνης,την γεννηση της δευτερης μου κορης αλλα το ποναω και αυτο το blogακι που το αφησα ετσι.

Μου ελειψε και η παρεα σας!

(Ευχαριστω πολυ οσους ενδιαφερθηκαν και επικοινωνησαν μαζι μου ειτε μεσω email ειτε μεσω κινητου,πραγματικα ευχαριστω).


7 σχόλια:

Χαρα Θ. είπε...

Καλώς επέστρεψες, να σου ζήσει το μωρό και σου εύχομαι να μας εντυπωσιάσεις με νέες δημιουργίες σύντομα.

Νένα είπε...

Γεια σου Χαρα!!!Δεν εχω γεννησει ακομη!!!!Εχω κανει τοσα πολλα που ελπιζω να μπορεσω να τα αναρτησω εως ωτου γεννησω!!!

Asteri είπε...

Καλώς την !! :)))
Με το καλό να έρθει το καινούργιο μωράκι στην ζωή σας!

Aggeliki είπε...

Καλώς την . Μας έλειψες. Με το καλό να έρθει η καινούργια μπουμπου.

Μητρικός θηλασμός είπε...

Ωραίες αλλαγές βλέπω!!
Με το καλό και το μωράκι σου!

Όταν βρεις χρόνο... πέρνα μια βόλτα από ΕΔΩ σου έχω κάτι :-)

Demi είπε...

Γειά σου Νενα μας ελειψες και χαρηκα πολύ που επέστρεψες!!!...Με το καλό η γέννηση της κορούλας σου !φιλια!!!!

Νένα είπε...

Σας ευχαριστω πολυ πολυ για το καλωσορισμα!!!

Δημοσίευση σχολίου