Μαγνητακια

Μαγνητακια hello kitty για το ψυγειο και οχι μονο!!!
Πως σας φαινονται?




15 σχόλια:

eudokia είπε...

καταπληκτικά!!γλύκα! τα φτιάχνεις με κάποιο καλούπι; είναι υπέροχα!

princess είπε...

μπράβο νένα είναι πανεμορφα πολύ γλυκουλια..

Νένα είπε...

Ευδοκια καλως ηρθες!!! Σε ευχαριστω πολυ!Οχι δεν ειναι με καποιο καλουπι.Απλα εκτυπωσα την εικονα σε χαρτονι και την τοποθετησα πανω στο υλικο οπου το εκοβα περιμετρικα.Ολα με τα χερακια.

Νένα είπε...

Princess ευχαριστω πολυ!!!

Demi είπε...

Καταπληκτικά Νένα,μπράβο!!!!κυρίως αυτό που γυαλίζει!!!τι υλικο του έβαλες;;;;χρυσόσκονη;;

erifili είπε...

Νένα μου καλημέρα.Υπέροχο το νέο look του μπλόγκ σου. Πολύ μου αρέσει.Και τα μαγνητάκια σου επίσης πολύ όμορφα.Αμα τα δείξω στην εγγονή μου θα θέλει και αυτή να της φτιάξω.Φιλάκια

Νένα είπε...

demi μου σε ευχαριστω!Δεν ειναι χρυσοσκονη αλλα τετοιο το υλικο.

Εριφυλη χαιρομαι που σου αρεσε το νεο λουκ μου!!!Φυσικα να τα δειξεις στην εγγονη αλλα να τα κανεις κι'ολας!!!Φιλια!

eleni είπε...

Πολύ όμορφα!Τα μαγνητάκια τα βρίσκεις στην αγορά;
Καλημέρα!

my craft and art creations είπε...

Nένα μου καλησπέρα!!
τι όμορφα μαγνητάκια ειναι αυτά?
θα προσπαθήσω να τα φτειάξω.
το νέο λουκ στο μπλόκ σου μου αρέσει πολύ.
Φιλιά!!!

Νένα είπε...

Ελενη και Χρυσοθεμη σας ευχαριστω πολυ!
Τα μαγνητακια τα βρισκω σε βιβλιοπωλεια.

Konstantina είπε...

Νένα γειάσου ή μάλλον καλημέρα γιατί είναι ήδη 02:00π.μ. υπέροχο background μεγιά και νομίζω ότι η καινούργια χρονιά σου πάει!!!

ΚΟΡΙΝΑ είπε...

Υπέροχα τα μαγνητάκια!!!Πού βρήκες μαγνήτη?

Νένα είπε...

Κωνσταντινα ναι οντως η χρονια μου μπηκε και μου παει αρκετα καλα!!
εσυ γιατι ξενυχτας????

Νένα είπε...

Κορινα γεια σου!
Τον μαγνητη τον πηρα απο βιβλιοπωλειο.

Δέσποινα είπε...

Νένα μου,πολύ όμορφα τα μαγνητάκια,ψάχνω κι εγώ για μαγνήτη και αν μπορείς θα ήθελα να μου πεις πόσο σου κόστισε και από πού συγκεκριμένα πήρες.Θέλω μεγάλη ποσότητα γι αυτό ρωτάω το κόστος.

Δημοσίευση σχολίου