Χριστουγεννιατικη Συνθεση!

Για Χριστουγεννιατικο δωρο η κουνιαδα μου για να παει στην κουμπαρα της μου ζητησε μια συνθεση με απο ολα πραγματικα!!!και τα κερια ηθελε και καραφα,ολα!!Ετσι και εγω εβαλα τον καλυτερο εαυτο μου και ιδου το αποτελεσμα.

Εφτιαξα 3 κερακια διαφορου μεγεθους ωστε να δειξω την οικογενεια (μπαμπας-μαμα-παιδι) με decoupage και και για να το κανω πιο μοναδικο και προσωπικο εγραψα τα αρχικα τους καθενος σε καθε κερι,εβαλα glitter,perla,κορδονια.Στο ιδιο μοτιβο και η καραφα!Ολα μαζι σε μια πιατελα με πετρουλες και στο τελος τα εδεσα με ζελατινα!












9 σχόλια:

my craft and art creations είπε...

Νένα μου πανέμοφρο!!
Μπράβο σου!!
καταπληκτικό δωράκι!!
να σε ρωτήσω τι καταπληκτικό glitter ασημί είναι αυτό που έχεις ? τι είναι ? και απο που το πήρες?
Καλές γιορτες σου ευχομαι να έχεις και ο καινούργιος χρόνος να είναι γεμάτος με νέες δημιουργίες !!
φιλιά πολλά!!

Νένα είπε...

Σε ευχαριστω Χρυσοθεμη μου,ευχομαι και σε σενα κ στην οικογενεια σου τα καλυτερα.
Πιο απο τα 2 γκλιτερ εννοεις?αυτο που ειναι ασημι ή το αλλο σαν χρυσοσκονη?
και τα δυο τα εχω παρει απο μαγαζι με ειδη ζωγραφικης κ ειναι φανταστικα!

princess είπε...

Νένα τι να πω οτι πιανεις στα χερια σου του δινεις ζωή, τι ομορφα που ειναι, και ναι εβαλες τον καλυτερο σου εαυτο. μπράβοοοοοοοοο!!!!!!! θα ξετρελαθουν με την συνθεση ειναι φοβερη....

drosostalitsa είπε...

Καλα Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία!!!
Πολλά φιλάκιαααα ***

erifili είπε...

Νένα μου καλησπέρα και Χρόνια Πολλά. Καταπληκτική η συνθεσή σου.Τα χρώματα έχουν δέσει τέλεια μεταξύ τους.Μπράβο σου.Καλή Πρωτοχρονιά σου εύχομαι

Νένα είπε...

Drosostalitsa αν και καπως αργα σε ευχαριστω(αυτες της μερες ημουν εκτος) και Χρονια πολλα και σε σενα!Καλη χρονια να εχουμε!

Erifili μου σε ευχαριστω και σε εσενα!!!Καλη Πρωτοχρονια!!!!!!!!!!!

Σοφία είπε...

Ελα στο blog μου, σου εχω ενα δωρακι!
http://crafts-and-me.blogspot.com/

Λενα είπε...

πολυ ομορφο το blog σου κ με πολυ υλικο για να δω..ομορφες δημιουργιες..μπραβο

Νένα είπε...

Λενα σε ευχαριστω πολυ και καλως ηρθες!!

Δημοσίευση σχολίου